X

چرا باید بازاریابی محتوایی را دست کم نگیریم

بازاریابی محتوایی یا بازاریابی سنتی مسئله این است!

حمید ملکی 0 206 رتبه مطلب: بدون رتبه

در گذشته برای تبلیغات از انواع تراکت ها و اطلاعیه های کاغذی استفاده می شد که با توجه به حجم بالای تیتراژ چاپ این اطلاعیه ها، هزینه ی زیادی را به صاحبان مشاغل تحمیل می کرد اما امروزه به دلیل فراگیر شدن اینترنت، در دسترس بودن و مقرون به صرفه بودن هزینه ی آن بستر اینترنت یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغات مجازی بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر اینترنت، تلویزیون، بیلبوردها، تابلوهای تبلیغاتی مدرن مانند تابلو استیل نیز در زمره ی تبلیغات مدرن قرار گرفته و سیل انبوهی از مردم به این نوع تبلیغات روی آورده اند.

یکی از عیوب تبلیغات سنتی این است که در این نوع تبلیغات از کاغذ استفاده می شود و با توجه به این که برای تولید کاغذ در حجم بالا تعداد زیادی درخت را قطع کرده و به محیط زیست آسیب می رسانند این نوع تبلیغ تقریبا منسوخ شده است.

RSS
ارسال پیام تلگرامی به مدیر
تماس با ما